Nedräkning

David
Brunflovägen 66
 
Det drar ihop sig, 16 dagar till planet lyfter mot New York. Snart är vi i USA! Vi har en del bokat men vill inte planera allt för mycket heller, det måste ju finnas utrymme för lite spontana påhitt också. Det känns spännande och kul. Vi kommer vara borta 5 veckor.
 
Innan vi kan borda planet ska jag göra en utflykt på cykel. Men jag kommer inte vara ensam, har sällskap med 20.000 personer till. Det handlar om Vätternrundan, 30 mil i sadeln med start och mål i Motala. Min starttid den 14 juni är 22.30 och jag hoppas på att vara i mål efter lunchtid den 15 juni. Det kan ju verka lite märkligt att starta sent på kvällen, men jag tror arrangörerna gör så för att det ska vara så lite biltrafik som möjligt. Man cyklar på allmänna vägar. Rundan borde gå bra, jag känner att jag har fått tillräckligt med träning. Fysiskt och psykiskt klarar jag 30 mil men sen kan det ju alltid hända sånt man inte råder över, som sjukdom och cykelhaveri. Men det hoppas vi inte på.
 
Pratar man trampcykel kommer man osökt att tänka på Queens låt...
 

Kommentarer
Postat av: Eira Kunze Nilsson

Hej.

Jag har bara kollat om ni är på tåget nu.

Mor/svärmor.

2013-06-13 @ 13:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0